Heippa, olen siis maatiaiskissa Ruu. Olen tällä hetkellä melkein viisikuinen. Olen väriltäni ticked-tabby valkoisella, ja erityinen ulkonäköpiirre minussa on se, että hännästäni ikään kuin puuttuu pieni pala. Luonteeltani olen erittäin kipakka ja villi, mutta myös lempeä sille päälle sattuessani. Oleilemme juuri nyt Kuopiossa rauhallisella seudulla, ja täällä saankin tehdä rakastamaani asiaa: ulkoilla! Olemme käyneet melkein viikon ajan täällä ollessamme valjaskävelyillä, ja rakastan niitä! Olemme myös opetelleet veljeni Kessun kanssa temppuja ihmisten kanssa. Osaan antaa ylävitosen, istua, leikkiä leijonaa, pelata jalkapalloa, pyöriä ympäri, ja seistä kahdella jalalla tuolia vasten. Aika hienoa, eikö?

   Mette on kiinnostunut harrastamaan kanssani näyttelyitä, sillä hän ravaa jatkuvasti myös koiranäyttelyissä. Olen näillä näkymin menossa maaliskuun 3.-4. päivä ensimmäiseen näyttelyyni Kirkkonummella. Kuulumme Uudenmaan Rotukissayhdistykseen, joka nimestään huolimatta järjestää sekä rotu- että kotikissoille toimintaa. URK välittää kaikille halukkaille jäsenilleen kummit, jotka auttavat näyttelyharrastuksessa alkuun- ja miksei pidemmällekkin! No, Mette sitten ilmoitti meidät tänään kummin haluavien listalle.. Vähän jännittää!

Terkuin Ruu