Eli en jostain syystä saanut blogin esittelytekstiä tehtyä, joten tässä olisi:

-oooooo, Ruu toivottaa sinut tervetulleeksi meidän maailmaamme.

Blogia kirjoittaa nuori tyttö Mette ja maatiaiskissani Ruu. Blogi kertoo kaikesta mikä kiinnostaa meitä: koirista, harrastan koiranäyttelyitä, kissoista, minulla on Ruu, partiosta, harrastan partiota, leipomisesta ja kokkauksesta, pidän siitä.. Kaikesta tästä ja muustakin!

Olen aina rakstanut eläimiä, varsinkin koiria. En saa omaa, vaikka haluaisin todella kovasti. Eläimetön elämäni muuttui kuitenkin kun siskoni tahtoi oman kissan liskonsa ja äitimme 19 britti-kisun seuraksi. No, menimme sitten katsomaan pehmittelyn jälkeen erästä pentuetta. Minun piti pysyä lujana, mutta Ruu valloitti minut, ja viikon päästä koirarakkaalla oli kissa. Ada kuitenkin menehtyi 2 viikon kuluttua suureksi suruksemme. Uskon, että hän halusi jättää meidät hyviin tassuihin! :( Blogissa seikkailee myös rakkaat hoitokoirani: tätini belgianpaimenkoirat Hippi ja Milou, cavalierit Sirkka ja Sointu sekä ranskanbulldog Totti. Mainitsen erikseen minulle kaikista rakkaimman koiran, silkkiterrieri Topyn. Topy on minulle todella rakas, ja kuin oma. Kisaan myös Topyn kanssa koiranäyttelyiden junior handler-kehissä.

 

<3:lla Mette ja Ruu